В група "Мики Маус"
ОН"БЕЛ" ,ОН"Социален свят"
Педагогическа ситуация с цели: Конкретизиране и разширяване представите за различните държави и тяхните народи.Разбиране и употреба на думи - названия на национални символи.
Образователни задачи - детето да:
- разбира лексикалното значение на думи с които назоваваме символи на България и Европа;
- се запознае със символи и на други държави;
- включи в активния си речник названия на символи /знаме, герб, столица/
Децата "пътуваха" из Европа. Запознаха се с националните символи на страните и чуха езика на всяка от тях. Почувстваха се горди в беседата за писмеността и езика на страните.
С дидактичните упражнения децата изпробваха новото знание.
група "Слънчице"
ОН "БЕЛ"
Образователни цели: Възприемане и осъзнаване на майчиния език и азбуката като национални ценности.
Задачи:
- Да запознаем децата с делото на Кирил и Методий;
- Да сравнят визуално и слухово българския език с други езици;
- Практическо приложение знанията за езика и буквите чрез АДИ.
група "Пинокио"
ОН "Български език и литература"
Образователни цели:
- Обогатяване и семантизиране на детския речник- назоваване на предмети, лица, качества, действия.
- Образуване на единствено и множествено число на съществителните имена.
- Съставяне на прости изречения
Рисувахме букви, разговаряхме за какво са ни и как се образуват думите. Разпознахме някои -" ..и е буквата на мама, моята е д, .." някои букви днес научихме. Подредихме буквите и разбрахме, че в думата всяка буква има важно място.
Продължихме с игри. "Нещотърсачи"
Спираме и откриваме под следите каква дума ни очаква. Назовава ме по картинката.Откриваме и назоваваме думи качества.Конструираме изречения.
Продължаваме с музикална игра - "Кой може тъй..?" - всеки показва глава,нос, лакът, а всички заедно показваме много глави ....... образуваме единствено и множествено число на съществителните имена.
И нова игра - "Открий двойките".
Съставяме изречения по картини.Играем с топка "На имена"
ОН"БЕЛ"
Образователни цели:
Спираме и откриваме под следите каква дума ни очаква. Назовава ме по картинката.Откриваме и назоваваме думи качества.Конструираме изречения.
Откриваме нещо червено, нещо дървено ....
Продължаваме с музикална игра - "Кой може тъй..?" - всеки показва глава,нос, лакът, а всички заедно показваме много глави ....... образуваме единствено и множествено число на съществителните имена.
И нова игра - "Открий двойките".
Съставяме изречения по картини.Играем с топка "На имена"
група "Бамби"
ОН"БЕЛ"
Образователни цели:
Няма коментари:
Публикуване на коментар