Игрово-познавателна ситуация
Подготвена и реализирана от м.с. Е.Тодорова,
м.с.И.Генова, гл. учител М.Нинова и
децата от група ”Пинокио”
Цели:
Систематизиране на детския опит и
обобщаване представите за труда на хората с медицински професии.Формиране на
отношение към тях.Осъзнаване на здравето като ценност. Възпитаване на
поведенчески модели за пребиваване в здравни заведения.
Задачи:
Детето
да:
·
обогати
представите си и да се ориентира в професията на медицинския работник – лекар,
сестра, санитар;
·
моделира предмети
и трудови действия на медицинските работници;
·
демонстрира
осъзнатост на правила за поведение в медицински кабинети.
Очаквани резултати :
Детето
има представи за обществените органи и професии, които имат отношение към
опазване на здравето и сигурността на хората.
Необходими материали:
Визуален
стимул – презентация, демонстративен материал, комплекти за сюжетна игра по
темата.
Технологична
част:
·
Уводна част –
игра за настроение,
·
Основна част -
беседа и визуален стимул; демонстрация
модели на поведение; актуализация на овладени знания и умения.
·
Практическа част
– сюжетно ролева игра
·
Заключителна част
– преценка и перспективи на дейността.
Няма коментари:
Публикуване на коментар